צריכת תוכן בלייב

יש מה לעשות גם בבית וגם כאשר חייבים להיות מרותקים לספה ולשלט

הקורונה הכניסה אנשים הביתה ולא מוציאה אותם כמעט, כך שאנחנו צריכים למצוא דרך אחרת לנהל שגרה מבלי לסכן את עצמנו אבל גם מבלי לקמול מנטלית. זהו הלקח הטוב ביותר שאנחנו יכולים להפיק מימי הקורונה והאילוצים שהיא כופה עלינו. אלא שאפשר גם לראות את זה בצורה חיובית יותר, כפי שאנשים רבים החליטו לראות – ליהנות ממה שיש גם בדרך אחרת ולא לוותר על הגירוי האינטלקטואלי שהם רגילים אליו, אלא פשוט להכניס אותו הבייתה קרוב אליהם. זהו היתרון העיקרי שהמצב היום מביא דווקא לעלייה מבורכת בצריכת תוכן איכותי בלייב. יש מה לעשות גם בבית וגם כאשר חייבים להיות מרותקים לספה ולשלט.

הרצאות און ליין לכל טעם

הרצאות בלייב יכולות להיות מבדרות, מרתקות, מעניינות ומעמיקות, גורמות לסיעור מוחות מעניין וגם מוסיפות לכם מידע חדש. אין שום סיבה לשנות מהרגלי הבילויים שלכם אלא פשוט לשנות את הצורה שבה צרכתם אותם. היום אנחנו מגיעים לכל בית עם המרצים שלנו, מתארחים אצלכם בסלון דרך האינטרנט ועושים לכם ערב נעים מאוד כמו שהתכוונתם ליהנות ממנו גם לפני הימים של הסגר. אנחנו מביאים הביתה מרצים שמדברים על זוגיות ויחסים, אקטואליה וקרימינולוגיה, סיפורים מרתקים מהעבר ותחקירים מעניינים, משחקים וחידות, ייעוץ למשפחה, פסיכולוגיה וטלוויזיה, מזרח תיכון ועוד. כל המרצים החשובים ומשפיעים ביותר מגיעים אליכם הביתה לכוס קפה, ואתם צריכים בסך הכל לשבת על הספה, להישאר בטריינינג או בפיג'מה, ופשוט לפתוח את הלב והראש. אנחנו כבר נעניין אתכם בעזרת תוכן בלייב.

את מי תרצו לשמוע?

כתבי טלוויזיה ותחקירים מנוסים כמו איתי אנגל ועמרי אסנהיים בוודאי יוכלו לספר לכם איך זה היה לחקור את כל המקרים שחקרו ואיך הגיעו למה שאנחנו יודעים עליהם מהתכניות שבהן השתתפו. הם יספרו לכם סיפורים מאחורי הקלעים על הקשיים להגיע לחקר האמת וכיצד הצליחו לשנות את תמונה לאחר שגילו פרטים שאף אחד אחר לפניהם לא הגיע אליהם. זה נקרא השפעה אמיתית וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים להביא אליכם באמצעות הרצאות און ליין. בהרצאות אלה תוכלו לשאול את השאלות שלא יכולתם לשאול אחרת, ולשמוע אפילו כיצד הרגישו כאשר נכנסו לעומק הסיפורים שחקרו.

כיצד לשפר את החיים וליהנות מייעוץ ובידור?

בין ההרצאות המרתקות בלייב שתשמעו יש לא רק מידע רב ולימודי, אלא גם הרצאות בידור וייעוץ, הרצאות שבהן אתם לומדים משהו נוסף על העולם ומבדרים את עצמכם, אם זה באמצעות משחקים ופסיכולוגיה ואם זה בעזרת חידות וטריוויה, או אפילו ייעוץ על המשפחה שלכם, ההורות והזוגיות שלכם. מי אינו רוצה לדעת יותר כיצד לשפר את החיים שלו ובדרך הכי מעניינת שיכולה להיות? מיכל דליות, איתי הרמן וגם חיים שפירא יספרו לכם כיצד החיים שלכם יכולים להיות מרתקים ומעניינים על ידי הפניית תשומת לב לפרטים הקטנים שאין לנו זמן לחשוב עליהם בדרך כלל, כמו תורת המשחקים וטריוויה מכל העולם.